2010. december 9., csütörtök

A Szuperinfó Siófoki Tutti Tipp információs hetilap


A kutatásom elkezdése során, először is meglátogattam az apróhirdetés weboldalát http://siofok.szuperinfo.hu/, rögtön feltűnt, hogy már a főoldalon ki van írva, ez bizony a Dél-Balaton 40 településén jelenik meg, 1992 óta.

Mint első látogató, innentől fogva el is dönthettem, hogy érdekel-e engem ez a régió, avagy nem-e. Engem érdekelt, ezért tovább folytattam az utamat. Jobban beleásva magam a leírásba, jobban elkezdtem ismerkedni a lappal. Mint kiderült, teljesen ingyenes és házhoz szállítják, közvetlen a postaládába. Feltéve ha van postaláda, a mai gazdasági helyzetben sokan inkább leszerelik. Ahogy tovább olvastam a bemutatkozást, közvetlenebb, személyes viszonyba kerültem az íróval. A félhivatalos önjellemzés után, büszkén dicsekszik újsága hírnevével, és  azzal hogy az olvasóik rendszeresen kilopják a forgalmasabb helyeken lévő postaládákból a Tuti Tippet. Nem gondolok semmi rosszra, nagyon örülök annak, hogy a munkáját közösségi szinten is ennyire élvezi. Valószínűleg szoros és baráti lehet a kapcsolat az újság és olvasói között is.
Ugyan a regionális szempontokon nagyon fontos hangsúly van, a megcélzott olvasó se biztos, hogy én vagyok, de ez nem veszi el a kedvem attól, hogy alkalomadtán ellátogassak a Dél-Balaton környékére, és egy nyugodt partszakaszon a Szuperinfót olvasgassam, nézelődve a változatos hirdetések közt.

70 ezer olvasóval rendelkezik, a 35 ezer példányszámos apróhirdetés. Arra fele szívesen adják kölcsön egymásnak a lapokat. A mi régiónkban nem szokás.

A hirdetések rövid pár szavas formában jelennek meg, apró szövegdobozokban, hangsúlyt fektetve a hirdetés alanyára, állítmányára vagy tárgyára és annak elérhetőségére.

Mindent összevetve, nagyon színvonalas apróhirdetés újságba botlottam, és annak külön örülök, hogy ők is a Szuperinfó lapcsaládhoz tartoznak, így még sorsközösséget is tudok vállalni velük, mindamellett, hogy egy országban élünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése