2010. december 4., szombat

Polgári lapok

Azon gondolkoztam, miközben olvastam a lapok impresszumát, illetve történetét, hogy a keresztény értékrend valóban keresztényi-e és a Fidesz miért nem vonja és gyúrja össze őket egy párt lappá.
Természetesen nincs bajom a párt lapokkal. Sőt a politikai lapokkal se. Csak úgy érzem felesleges köröket futnak. Én aki semleges vagyok mindenfajta ideológiától, nem érzem fontosnak azt hogy a narancsot meghámozzam, és annak héjait eljuttassam azokhoz, akik kedvelik ezt a roppant ízletes déli gyümölcsöt. Ugyanezt gondolom a szegfűről is.
De az is igaz, hogy nem ismerem ezeket a lapokat, alapvetően a híreket szoktam összehasonlítani, több forrásból értelmezni, hogy minél jobban összerakjam magamban az adott képet.
Nem vagyok igazán polgári, és nem tartom magam értelmiséginek se, de jobban belegondolva biztos rakódott le bennem bal, jobb és liberális értékrend is.
Egyik lapot sem tudom messzemenően jellemezni, de abban biztos vagyok, nem olyan példányszámban fogynak, melyet a kiadók elvárnának. Valószínűleg online jobban látogatják, és az olvasók maximálisan kihasználják ezek fórumain a véleménynyilvánításukhoz való jogukat, mely által erősen befolyásolva lett a közvélemény és a közízlés egyaránt.

Végül de nem utolsó sorban, a régi értékrendek, mára már nem ugyanazt jelentik mint régen, és erre akkoriban is sokat panaszkodtak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése