2011. május 1., vasárnap

Thor- A film


A Thor című filmet Kenneth Branagh rendezte, aki mint tudjuk nemcsak színész, hanem rendező is. A főbb szerepeken láthatjuk Chris Hemsworthot (Thor), Antony Hopkinst (Odin), Natalie Portmant ( Jane Foster) és Tom Hiddlestont (Loki).


A történet egyszerű. Odin száműzi Thort a Földre Asgardból, mert valamit nagyon elszúrt. Hősünknek így bizonyítani kell a planétánkon és azon is túl.


A színészi alakítások elmentek. Sok unalmas rész volt a filmben, illetve a földi harc jelenetek többsége is nagyon el lett rontva. Egyedüli dolog ami tetszett, az Asgard világ volt, de ez nem mentette meg a filmet.

Szerintem lehetett volna jobbat is csinálni. Ez lett szerintem a legrosszabbra sikeredett Marvel film. A hőssel nem tudtam azonosulni, pedig egy ilyen filmnek ez lenne a lényege. Pókemberként, Hulként avagy Vasemberként el tudtam magam képzelni, de Thor világával cseppet sem tudtam megbékélni. Pedig szerettem volna, mert az egyik kedvenc Marvel alakom.

Thor, mint tudjuk a germán és skandináv mitológiában a mennydörgés istene. Kezében a Kalapáccsal, a Mjölnirrel a Világfát őrzi. Erre a filmben is voltak utalások, lényegében erre épült.

http://m.blog.hu/mo/mozinauta/file/2011/thor_poszter.jpg
Azért minden Marvel rajongónak ajánlom a filmet, a rendezéssel volt igazából baj, a színészt el tudom képzelni a Bosszú Angyalainak a filmváltozatában is. De azért sajnálom. Nem szabadott volna Kenneth Branaghra bízni a rendezést.

Hmm.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése