2013. augusztus 24., szombat

Szivadékok IV. - Az arkangyal álma

Előzmény : http://embers-eg.webnode.hu/news/szivadekok-iii-/


Háborút viselünk. Állandóan. A Nevelő erre nem készített fel bennünket, bennünket a világok foglyait, lévén, hogy multidimenzionálisak vagyunk és mégis egyek. Egy darab én, szétszakítva az anyagi óceánban.

Ozirisz is hazudott, de neki könnyű, hol meghal, hol újjászületik. Nekem és a hozzám hasonlóknak viszont egy perc nyugtunk sincs. Az érzés állandó. A gyűlölet örök, és ez emberi álcánkra is ráragad. Legyünk bármilyen átlagosak is, valami zavar körül leng minket. Nem tudunk beilleszkedni. S mivel a testünk is úrral minket, és az anyag is meghatároz, nehezen lehet efölött keresztül siklani.

Nagy ajándék lenne egyesülni az összessel, a Lélekkel, de csak energiát tudok belőle meríteni. Még nem tanultam meg teljesen kezelni ezt az egészet. Még mindig hatással van rám, még az az egyszerű démon lány is.

Múltkori találkozásunkkor majdnem elpusztult ez a felem. A lány nagyon erős, legalábbis elhiszi és ez pont elég. A feladat áthárult volna egy másik világban ragadt énemre, ha sikerrel jár, de erőt vettem magamon. Az akarat szelleme életben tart, ezt sokan elfelejtik. A leghasznosabb adomány.

Szóval, visszatérve az utolsó találkozásunkra, ott álltunk farkasszemet nézve. Meglepődve nézett rám, ahogy én is ő rá, miközben összeforrt széttört testem. Hirtelen egy saját általam át nem élt emlék lepte el az elmém. Az egyik világbeli énem már ismeri. Valamilyen formában szerelmes bele, ami olykor át csap gyűlöletbe, mert a lány ott is játszik vele, velem. Nos igen, a búja asztrál démon, Lilith ivadéka is képes mozogni teren és időn át, bár többnyire öntudatlanul, hiszen a legfőbb célja az extázis, a folyamatos kielégülés hajszolása. Egyetlen bibi van csupán, nem tudja megragadni a gyönyör pillanatát, átsiklik felette. Pedig erre még én is képes vagyok, pedig az arkangyal vér elég makacs és zabolátlan.

Emlékszem, emlékszünk azt mondta: "Minden próbálkozásod felesleges! Szánalmas erőlködés! Már régóta a fejedben vagyok, s nem tudsz onnan kiűzni! A saját levedben fősz! Pedig meg sem erőltettem magam!" - nos igen, túlzott magabiztossága fogja őt letaszítani.
http://www.opiesnow.com/images/lilith/OpieSnow_lilith11.jpg

De nem őt keresem szerencsére. Ám oda kell rá figyelnem, mert még okozhat meglepetéseket.

A Magasságnak egy terve van, hogy összezavarjon és ne tudjam elvégezni a feladatot. De nem ezt a lányt keresem, ő nem tud segíteni. Tiszta fejjel kell gondolkoznom, és ez a démon csak hátráltat.

Most egy buszon vagyok, esik az eső. Vihar közeledik, Úgy tűnik a viharmadarakat felzaklatta valami. Egy olyan dolog közeledik, ami hatással lesz az ember világra, ezáltal rám is. Talán egy háború, ami nem lenne meglepő. Torzsalkodnak folyamatosan, hatalom éhesek. Ezért nem kárhoztatom őket. Én is az vagyok. Bár én egy olyan csatára készülök, ami az Isten szemét is felnyitja majd.

Előttem épp gyereksírást hallok. Fura, mindig sírnak. Talán, mert érzik az emberek sivárságát, akik már rég nem képesek önmagukon felülemelkedni. A babákat, a tiszta lappal indult lényeket ez igencsak zavarhatja.

Egy valamire rájöttem, akit keresek az egy ember lesz. Egy egyszerű halandó, akiben épp ez a legnagyszerűbb.

A tömegközlekedés megvilágosít.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése